ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ!!!

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ!!!ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΡΘΡΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ...ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ...ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ....Κ ΘΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΤΕ...ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ...Κ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ....ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!!!

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Οι επιλογές μας.....

Οι επιλογές μας.....




Μετά από ένα δυναμικό μάθημα χορού κ ψυχολογίας στο Dance And Release your Soul....δε μπορώ παρά να μοιραστώ μαζί σας το σημερινό μας θέμα που είναι οι επιλογές μας....Ολα τα μπορώ κ δε μπορώ, τα θέλω κ δεν θέλω, τα ίσως τα μετά τα μπορεί τα κάποτε, όλα είναι θέμα επιλογών....κ οι επιλογές μας σπάνια είναι αποτέλεσμα ελέυθερης επιθυμίας μας....αλλά σχετίζονται συνήθως με τους φόβους, την χαμηλή μας αυτοπεποίθηση ή την μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτόμας....τα όνειρα που κάναμε ή έκαναν για εμάς κάποιοι άλλοι...μα η αλήθεια είναι ότι μόνο εμείς θα περπατήσουμε τον δρόμο που επιλέξαμε.....εμείς θα δεχτούμε τις συνέπειες, θετικές κ αρνητικές....κ οι επιλογές μας μακροπρόθεσμες ή στιγμιαίες θα καθορίσουν τον χαρακτήρα μας κ την πορεία μας στη ζωή μας.....Για εμένα οι επιλογές μας είναι σωστές όταν δεν μας δημιουργούν ενοχές κ ανασφάλειες....όταν είναι δικές μας κ όταν στηρίζονται στην αγάπη μας για τον εαυτό μας κ στον σεβασμό μαςγια τους άλλους....

Το θέμα δεν είναι να επιλέγουμε κάτι που μας συμφέρει...αλλά κάτι που μας γεμίζει....να μην αναζητάμε κάτι που θα ομορφήνει το κορμί μας....αλλά την ψυχή μας....να επιλέγουμε για την στιγμή κ για το τώρα κ όχι για το αύριο....αύριο όλα μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά....οι επιθυμίες μας....οι αποφάσεις μας...ακόμη κ εμείς οι ίδιοι...........

Εγώ έχω επιλέξει να μην επιτρέπω σε κανέναν να με κάνει να δακρύζω κ να μην απολαμβάνω με χαμόγελο την κάθε στιγμή που γεμίζει την μέρα μου....κ έχω επιλέξει ακόμη να γνωρίσω τον εαυτό μου κ να τον αγαπήσω όπως αγαπάω το κάθετί γύρω μου....Εσείς...τι επιλογές κάνετε;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: