ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ!!!

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ!!!ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΡΘΡΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ...ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ...ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ....Κ ΘΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΤΕ...ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ...Κ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ....ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!!!

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

ΝΕΥΡΩΣΕΙΣ...ΑΣΘΕΝΕΙΑ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ;;

ΝΕΥΡΩΣΕΙΣ...ΑΣΘΕΝΕΙΑ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ;;

Πολλοί είναι οι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα άγχους...τα οποία κάποιες φορές τους εμποδίζουν να ζήσουν την καθημερινότητα...όπως οι περισσότεροι άνθρωποι...Κ τότε έρχεται η σύγχηση...

Είμαι άρρωστος;;Άρρωστη;;Μπα...έχω λίγα νεύρα, φοβάμαι κάποια πράγματα, δεν έχω διάθεση για βόλτες, κάνω κάθε μέρα τα ίδια κ τα ίδια...κ απλά έτσι είμαι εγώ κ δεν πειράζω κανέναν...Να μια ωραία άμυνα....

Ψυχίατρος...νευρολόγος...ψυχολόγος....Να πάω να κάνω τί;;Δεν είμαι ούτε άρρωστος...ούτε τρελός...Να μια άλλη ωραία άμυνα....

Χάπια....Εγώ να πάρω χάπια;;γιατί;;άρρωστος είμαι;;η τρελλός;;Ασε που όταν το παθαίνω το ξεπερνάω μόνος μου....Να άλλη μία ωραία άμυνα.....

Είναι όμως λύση να αρνούμαστε την πραγματικότητα κ να πανικοβαλόμαστε στην ιδέα ότι κ η ψυχή μας μπορεί να ναοσήσει;;Έχουμε φτάσει στο 2012 κ ζούμε με τεράστια ταμπού που εμποδίζουν την καλυτέρευση της ζωής μας...,Φοβόμαστε τί θα πουνε οι άλλοι....κ γιατί αλήθεια να πούνε κάτι;;που ζούμε;;Καταστρέφουμε την ποιότητα της ζωής μας για κάτι που ξεκινάει ήπια κ προτιμάμε να το κρύβουμε κ να υποφέρουμε...παρά να ζητήσουμε βοήθεια....

Το να νοσεί η ψύχη δεν σημαίνει ότι είμαστε τρελοί η άρρωστοι...κ Γιατί εγώ;;Απλά γιατί ο καθένας μας έχει διαφορετικές εμπειρίες η επηρεάζεται με διαφορετικό τρόπο....Γιατί χάπια;;Κάποιες φορές είναι απαραίτητο να ρυθμίσουμε κάποιες ορμόνες που έχουν παραστρατήσει...¨οπως κ στον θυροειδή αδένα...έτσι κ στην ψυχή μπορεί να χρειάζεται να μειώσουμε η να αυξήσουμε ορμόνες όπως η σεροτονίνη για να μην υποφέρουμε από άγχος...για να μάθουμε να κοντρολάρουμε τα συναισθήματα κ τους φόβους...για να μπορούμε να δουλέψουμε η να φροντίσουμε τα παιδιά μας...Δεν είναι εφικτό να τα καταφέρουμε μόνοι μας...γιατί κάτι που φεύγει σήμερα...ένας φόβος για το ασανσέρ...άυριο θα γίνει φόβος για το αεροπλάνο...κλπ...

Ολοι έχουμε δικαίωμα σε μία ποιότητα ζωής για εμάς κ τους γύρω μας...μην αρνείστε ότι σας ταλαιπωρεί..γιατί τότε μπορεί να απομακρυνθούν πολλοί από κοντά σας...ζητήστε βοήθεια από ειδικούς...να ρυθμίσουν την ζωή σας...να σας βοηθήσουν να απολαμβάνεται από τον καφέ μέχρι την εργασία σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: