ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ!!!

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ!!!ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΡΘΡΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ...ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ...ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ....Κ ΘΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΤΕ...ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ...Κ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ....ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!!!

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Ας βάλουμε τα συναισθήματα σε τάξη...

Ας βάλουμε τα συναισθήματα σε τάξη...



 

Πολλές φορές αναρωτήθηκα, μα σχεδόν ποτέ μου δεν κατάλαβα...γιατί τόση δυσκολία στο να χαιρόμαστε με την χαρά των άλλων;;Ειδικά κ εφόσον δεν μας δίνεται συνέχεια η δυνατότητα να χαμογελάμε κ να γευόμαστε την ευτυχία μέσα από την δική μας ζωή...Είναι ευκολότερο να ανοίγουμε την πόρτα στην ζήλεια, το φθόνο, τον θυμό, την εκδίκηση;;;Πως είναι δυνατόν να χαιρόμαστε με τα αρνητικά συναισθήματα κ να μην επιτρέπουμε στον εαυτό μας να χαρεί με την χαρά...την δική μας η των άλλων;;




Μας μειώνει;;Μας κάνει κατώτερους;;Μας απορρίπτει;;;Μας πληγώνει;;Μας αδικεί;;;Τίποτα από όλα αυτά δε μπορεί να προκληθεί από την επιτυχία η την χαρά των άλλων....Αυτό που μπορεί να συμβεί είναι να νιώσουμε αδύναμοι που εμείς δεν προσπαθήσαμε αρκετά, δεν αγαπήσαμε αρκετά η δεν πιστέψαμε αρκετά τα θέλω κ τα όνειρά μας....Κ γι αυτό θα ήταν καλό πριν κρίνουμε κ πριν επιτεθούμε να κοιτάξουμε λίγο μέσα κ πίσω από τον καθρέφτη...




Θα σας δώσω απόψε την πιο σημαντική συμβουλή..."μη φοβάστε την ευτυχία κ μη διστάζεται ακόμη κ να την δανειστείτε...γιατί τότε θα νιώσετε πραγματικά ευτυχισμένοι"...Η ζωή χωρίς χαμόγελο...είναι αδιάβατη...ποτέ δεν είναι αργά....ξεκινέιστε άμεσα...το πολύ πολύ να βγάλετε ρυττίδες....Εγώ νομίζω οτί έχω κ πολύ μου αρέσουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: