ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ!!!

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ!!!ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΡΘΡΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ...ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ...ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ....Κ ΘΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΤΕ...ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ...Κ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ....ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!!!

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΟ... ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΣΟΥ!!!

   ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΓΟΝΕΙΣ;;ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΗΔΗ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΟΝΙΟΣ;;;ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΣΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΚΑΘΕΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΣΑΣ;;;ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΤΕ;;;ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ;;ΠΩΣ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΝΟΝΕΣ;;;ΕΧΕΤΕ ΕΝΟΧΕΣ...ΦΟΒΟΥΣ....ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ;;;ΗΣΥΧΑΣΤΕ...ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ ΕΔΩ!!!!


                                                                       ΜΕΡΟΣ Α

        "ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Κ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΕΝΟΣ ΒΡΕΦΟΥΣ"!!!


    ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΩΡΟ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΕΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ 10η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΥΗΣΗΣ!!!Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ, ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΝΕΥΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΜΗΤΡΑΣ Κ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ, ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ, ΛΕΚΤΙΚΕΣ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ, Κ ΑΛΛΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΤΟ ΒΡΕΦΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ!!ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΩΡΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΕΤΟΙΜΟ ΠΡΟΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ Κ ΑΝΑΠΤΥΞΗ!!!!
      ΟΙ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ Κ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΒΡΕΦΟΥΣ...ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΕΙ ΕΝΑ ΜΩΡΟ....Κ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΠΟΡΕΙΑ Κ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΟΥ...ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΒΡΕΦΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ:



  •    ΤΟ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟΥ:  ΕΑΝ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΒΡΕΦΟΣ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΣΧΑΛΕΣ Κ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΑΠΑΛΑ ΤΙΣ ΦΤΕΡΝΕΣ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΟΥΝΗΣΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΣΑ ΝΑ ΒΗΜΑΤΙΖΕΙ.....

  •     ΤΟ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΟ MORO:  ΤΟ ΒΡΕΦΟΣ ΘΑ ΤΕΝΤΩΣΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ Κ ΕΠΕΙΤΑ ΘΑ ΤΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ, ΕΑΝ ΝΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ...
   ΤΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Κ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΝΟΣ ΒΡΕΦΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Κ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ Κ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ!!!ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΩΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Κ ΠΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ;;;
    ΤΑ ΜΩΡΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ...ΤΟ ΒΑΘΟΣ Κ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ...ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ Κ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ...ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Κ ΕΝΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ!!!ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ...ΑΝΑΠΤΥΣΕΤΑΙ ΤΟ ΟΠΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΝΟΣ ΜΩΡΟΥ...ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ...ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΠΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟ Κ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ..


.
    ΕΡΕΥΝΕΣ ΕΧΟΥΝΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΑΚΟΜΗ ΟΤΙ ΤΑ ΜΩΡΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΒΑΘΟΣ...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ...ΑΛΛΑ...Κ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ...ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΔΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
  


    • Μια από τις πιο γνωστές έρευνες για την αντίληψη του βάθους στα βρέφη είναι αυτή που διενεργήθηκε από τους Gibson και Walk (1960). Για τη διερεύνηση του προβλήματος, οι ερευνητές κατασκεύασαν μια ειδική πειρατική συσκευή την οποία ονόμασαν οπτικό γκρεμό. Η συσκευή αυτή μοιάζει με ένα μεγάλο τραπέζι, το οποίό είναι καλυμμένο με σχέδιο σκακιέρας. Χωρίζεται σε δύο συμπαγείς επιφάνειες, από τις οποίες η μία είναι πολύ χαμηλότερη από την άλλη. Και οι δυο αυτές παράπλευρες επιφάνειες καλύπτονται με χοντρό διαφανές τζάμι, αλλά η μία δίνει την εντύπωση του επικίνδυνου γκρεμού. Όταν τα βρέφη τοποθετούνταν στο τραπέζι αυτό, δίσταζαν να προχωρήσουν προς την πλευρά του τραπεζιού η οποία φαινόταν να είναι χαμηλότερη, δηλαδή προς το σημείο του «γκρεμού», παρότι ήταν ασφαλές. Αντίθετα, προχωρούσαν με μεγάλη προθυμία προς το ρηχό μέρος του τραπεζιού.Ετσι λοιπόν οι ερευνητές συμπεραναν οτι το βρέφος μπορεί εκ γενετής να διακρίνει το βάθος. 










      • Άλλες μελέτες της αντίληψης του βάθους εξέτασαν πώς τα βρέφη προσπαθούν να φτάσουν ένα αντικείμενο. Ο Bower (1972) παρουσίασε σε πολύ νεαρά βρέφη δύο διαφορετικά είδη αντικειμένων: αντικείμενα που τα βρέφη θα μπορούσαν να φτάσουν απλώνοντας τα χέρια τους και αντικείμενα που βρίσκονταν σε διπλάσια απόσταση και είχαν διπλάσιο μέγεθος από τα προηγούμενα και που, συνεπώς, η εικόνα τους στον αμφιβληστροειδή ήταν η ίδια σε μέγεθος. Διαπιστώθηκε ότι τα βρέφη προσπαθούσαν να πλησιάσουν τα αντικείμενα που βρίσκονταν κοντά τους πολύ πιο συχνά από τα αντικείμενα που βρίσκονταν μακριά τους. 

           ΕΠΙΣΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Κ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΝΑ ΦΡΕΒΟΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ...ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ...



               Το 1961, μελετώντας τις οπτικές προτιμήσεις των βρεφών, ο Fantz παρουσίασε σε βρέφη μια αληθινή σφαίρα και την εικόνα ενός κύκλου με το ίδιο μέγεθος. Διαπίστωσε ότι τα βρέφη προτιμούσαν να κοιτούν το τρισδιάστατο αντικείμενο παρά τη δισδιάστατη εικόνα του. Επειδή όμως οι μεταβλητές της απόχρωσης και της υφής δεν είχαν συμπεριληφθεί στους παράγοντες που πιθανόν να επηρεάζουν την αντίδραση των βρεφών, ήταν δύσκολο να υποστηριχθεί οτι τα βρέφη μπορουν να ανιλαμβάνονται αντικείμενα.Όταν σε  μια άλλη μελέτη, η οποία διενεργήθηκε από τους Slater και συνεργάτες (1984), οι δυο αυτές μεταβλητές διατηρήθηκαν σταθερές,διαπιστώθηκε ότι τα νεογέννητα βρέφη προτιμούσαν και πάλι να κοιτούν το τρισδιάστατο αντικείμενο. Πρόκειται για ένα εύρημα που υποδηλώνει ότι τα βρέφη  ίσως διαθέτουν  έναν έμφυτο μηχανισμό για την αντίληψη των αντικειμένων.


      • Αυτά τα ευρήματα ουσιαστικά προσέφεραν υποστήριξη στο έργο του Bower (1966), ο οποίος, προκειμένου να διαπιστώσει εάν τα βρέφη αντιλαμβάνονται αντικείμενα, εξέτασε σε αυτά τη σταθερότητα σχήματος και τη σταθερότητα μεγέθους. Σταθερότητα σχήματος ονομάζεται η ικανότητα να  αναγνωρίζει το ίδιο αντικείμενο. ακόμη κ αν το βλέπει από διαφορετικές οπτικές γωνίες. H σταθερότητα μεγεθους σχετίζεται με το μέγεθος της εικόνας στον αμφιβληστροειδή. Η εικόνα ενός αντικειμένου που βρίσκεται μακρυά μας είναι μικρότερη από την εικόνα ενός αντικειμένου που βρίσκεται κοντά μας.Η σταθερότητα μεγέθους μας βοηθά να μη βλέπουμε το ίδιο αντικείμενο πιο μικρό απ 'οσο είναι.




                                                   Η ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ!!!




        ΤΑ ΜΩΡΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ, ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ, ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΤΗΝ ΜΙΜΗΣΗ, ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ Κ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ...ΤΑ ΜΩΡΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ, ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ, ΤΗ ΜΟΡΦΗ, ΤΑ ΟΡΙΑ Κ ΤΗΝ ΥΦΗ...ΕΤΣΙ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΛΕΠΤΕΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ Κ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΒΡΕΦΗ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗ ΝΟΗΣΗ Κ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ...ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ PIAGET ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ..



        Πίνακας 2.1. Περίοδοι γνωστικής ανάπτυξης σύµφωνα µε τον Piaget





        Βρεφική ηλικία:
        Αισθησιοκινητική
        περίοδος
                                                                                                                                        Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής το παιδί δια-
                                                                                                                                      µ
        ορφώνει τα πρώτα του σχήµατα, µε πρώτο το σχή-
                                                                                                                                        µα του σώµ
        ατος, καθώς µαθαίνει να ερµηνεύει τα
                                                                                                                                    δεδοµέν
        α των αισθήσεων και καθώς αναmύσσει κι-
                                                                                                                                 νη
        τικό συντονισµό. Η σκέψη του είναι εντελώς εγω-
                                                                                                                                κε
        ντρική και µόνο σταδιακά ανασσεται η αίσθηση
                                                                                                                                              
        της µονιµότητας των αντικειµένων.
        Νηπιακή ηλικία:
        Προσυλ/ογιστική
        περίοδος

        Περίοδος της
                                                                                                                                   Στην περίοδο αυτή το παιδί αναmύσσει µια σειρά
                                                                                                                                   σ
        χηµάτων εξερευνώντας τον κόσµο γύρω του. Στα-
                                                                                                                                  
        διακά ανακαλύmει κανόνες που τους εφαρµόζει σε
                                                                                                                                  ν
        έες πληροφορίες και, κατά συνέπεια, παρουσιάζει
                                                                                                                                  
        µια τάση για υπεργενίκευση. Η σκέψη του είναι ακό-
                                                                                                                                  µ
        α εγωκεντρική, γεγονός που περιορίζει τον αριθµό
                                                                                                                                   τ
        ων παραγόντων που µπορεί να λάβει υπόψη του κά-
                                                                                                                                  
        θε φορά. Δεν έχει ακόµη την ικανότητα να διακρίνει
                                                                                                                                 
        φυσικά µεγέθη, όπως το µήκος, ο όγκος και η ποσό-
                                                                                                                                   τητα
        , ούτε είναι σε θέση να αποκεντρώσει τη σκέψη
                                                                                                                                    του
        .
        Σχολική ηλικία:

        συγκεκριµένης
        σκέψης                                                                                                        Το παιδί µπορεί πλέον να αποκεντρώσει τη σκέψη
                                                                                                                         του και να σκεφθεί λογικά. Όµως η σκέψη του είναι
                                                                                                                       ακόµα προσκολληµένη στον κόσµο των συγκεκριµέ-
                                                                                                                        νων πραγµάτων και ο εγωκεντρισµός δεν έχει µειω-
                                                                                                                           θεί τόσο ώστε να µπορεί να χειριστεί αφηρηµένες
        Εφηβική ηλικία:

        ένν
        οιες και αρχές.



        Περίοδος της τυπικής-
        αφαιρετική ς σκέψης


                                                                                                                             Στην περίοδο αυτή το παιδί µπορεί πλέον να σκεφθεί
                                                                                                                            
        λογικά και να χειριστεί αφηρηµένες έννοιες. Μπορεί
                                                                                                                             
        να εκτελέσει όλες τις µορφές νοητικών πράξεων και
                                                                                                                              
        συλλογισµών που εκτελούν οι ενήλικοι. Η γνωστική
                                                                                                                           
        ανάmυξη συνίσταται στη διεύρυνση αυτών των ικα-
                                                                                                                           
        νοτήτων µε τη βοήθεια της µάθησης και του παρα-
                                                                                                                        
        δείγµατος, και όχι τόσο στην ανάmυξη νέων τρόπων
                                                                                                                              
        σκέψης.




        STAGE 1...................................................................................................................................................
        STAGE 2...................................................................................................................................................

        STAGE 3...................................................................................................................................................
        STAGE 4...................................................................................................................................................


                                                                          ΜΕΡΟΣ Β


        ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ........ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΡΕΜΕΙ ΠΟΤΕ....ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;;;;;;